Thursday 21 February 2019

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE 18


4 comments:

  1. Assalamualaikum.alhamdulillah dpt hadir mesyuarat pibg tadi cuma saya x berkesempatan nak ajukan cadangan.cadangan saya utk pihak sekolah dpt menjemput ustaz ebit lew ke sks7 utk berikan ceramah dan kesedaran utk anak2 di sks7.saya dah hantar anak masa musim cuti sek hujung tahun 2018 lalu.imputnya mmg berkesan utk anak2 dan juga kita sbg ibubapa.ibubapa juga bkn manusia yg sempurna dan kdg2 terlepas pandang keinginan anak2.walaupun berbyr saya rasa akan dpt sambutan dr pihak ibubapa.semoga anak2 dpt kesedaran dan akan berubah menjadi insan yg baik,berusaha dan berazam utk usaha lebih maju mencapai kecemerlangan diri serta menaikkan prestasi sekolah insyaallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. cadangan saya di atas tu harap dpt buat utk anak2 utk sesi ptg juga.mungkin boleh ambil 1 hari yg sesi pagi dan ptg dpt digabungkan.kerana anak di sesi ptg juga perlu diberikan kesedaran atas tanggungjwb sbg pelajar,kenal Allah,syg Allah,syg kwn2 krn Allah,syg ibubapa.semoga anak2 semua dpt terhindar dari gejala yg tidak baik.insyallah.

      Delete
  2. maaf tertinggal.saya semua guru kerana Allah dan jasa semua guru x boleh dibalas.hanya Allah shj yg dpt balas segala jasa,pengorbanan dan kasih syg guru utk anak2 didik semua.Semoga Allah sentiasa berkati dan rahmati kehidupan semua guru di sekolah kebangsaan seksyen 7.

    ReplyDelete